Mūsų tikslas – laimingas klientas, todėl nuolat su jais bendraujame, aiškinamės lūkesčius ir poreikius. Pastebėję, jog mūsų programinės įrangos EzCollector naudotojams kyla klausimų prižiūrint ir naudojant kaupiklius, nutarėme pasiūlyti galimybę pasirašyti aptarnavimo sutartis ir užsitikrinti operatyvią pagalbą prireikus.
Serviso vadovas Gintas Kulbickas pasakoja, kad sprendimo naudą klientai jau pastebi ir įvertina. Visada, iškilus klausimams, vartotojas pagalbos nori čia ir dabar, todėl dedame pastangas, kad tai įgyvendintume. Sutartis pasirašiusiems klientams suteikiame įsipareigojimą operatyviai išspręsti problemas, nemokamai konsultuoti telefonu, suteikti kompetentingą pagalbą ir sudaryti sąlygas atidėti apmokėjimą už darbus. Daugiau aiškumo ir patogumo tiek klientams, tiek mūsų serviso komandai.
Jeigu manote, kad ir Jūsų verslui tai būtų naudinga, susisiekite su mumis ir papasakosime apie serviso sutartis detaliau.