Operational Intelligence | RASO.lt - Parduotuvių įranga ir prekybos sprendimai įmonėms

Išmanioji platforma mobilių įrenginių valdymui: optimizuoja procesus ir mažina kaštus

Įmonių, veikiančių produktų surinkimo, paskirstymo, transporto, logistikos, prekybos ir net sveikatos apsaugos sektoriuose, sklandus darbas neįsivaizduojamas be išmaniųjų įrenginių, rodančių užduotis, maršrutus ar kitą svarbią informaciją darbuotojams. Neefektyvus tokios technologijos veikimas ne tik reiškia grėsmę kritiškai svarbioms verslo operacijoms, bet ir gerokai išaugina įrenginio nuosavybės kaštus. Vieno didžiausių mobilių įrenginių gamintojų „Honeywell“ sukurta valdymo ir administravimo platforma „Operational Intelligence“ leidžia sekti įrenginio būklę, numatyti galimas problemas ir netgi padeda surasti pamestus įrenginius.


Susisiekti

Operational Intelligence

„Darbo procesų efektyvinimas yra ryški tendencija, o pandemija ją dar labiau aktualizavo – darbuotojai rečiau susirenka į vieną vietą, komunikacija vyksta per nuotolį, tad suprasti, kur ir kada kolegoms reikia pagalbos, tampa dar svarbiau.

Mobilių įrenginių administravimo sprendimai sukurti siekiant padėti verslui valdyti savo darbuotojus, įrenginius ir veiklą. Jie leidžia matyti ir suprasti, kaip sekasi dirbti įmonės personalui, kaip efektyviai išnaudojami įrenginiai, iš anksto numato galimas aplikacijos problemas ir taip užtikrina, kad darbas pamainos metu nebūtų sutrikdytas dėl įrenginio gedimų ar baterijos išsikrovimo“, – teigia parduotuvių įrangos bei prekybos sprendimų srityje veikiančios įmonės „Raso“ pardavimų vadovas Ričardas Tamašiūnas.

Įvairių tyrimų duomenimis, iki 30 proc. tokių įrenginių yra pametami, apie 25 proc. siunčiami taisyti be reikalo, ir iki 10 proc. įrenginių neužbaigia visos pamainos darbo. Todėl, anot R. Tamašiūno, tokie mobilių įrenginių valdymo sprendimai į tam tikrus įmonės procesus leidžia pažvelgti iš kitos perspektyvos ir padeda identifikuoti esmines esamas ir net būsimas problemas bei jų sprendimo būdus.

Seka įrenginio būklę ir įspėja apie problemas

Anot specialisto, išmanieji įrenginiai yra skirti verslui kritiškai svarbių veiklų atlikimui. Jei įrenginys nedirba, nedirba ir darbuotojas, o tai reiškia, kad ir įmonė veikia neefektyviai. Galimybė numatyti, kokia įrenginio būklė yra šiuo metu ir kokia ji bus rytoj ar po savaitės, įmonei teikia didelę naudą. „Mobilių įrenginių valdymo sprendimai populiarėja jau kelerius metus, o „Honeywell“ pateikė platesnį sprendimą – apskaičiuoti, kas įrenginiui gali nutikti ateityje, valdyti esamas ir galimas problemas. Toks sprendimas gelbsti IT skyriui, kai reikia atnaujinti programinius nustatymus mobiliuosiuose įrenginiuose. Taip pat jis numato ir įspėja, kad įrenginio baterija neįsikraus iki sklandžiam darbui reikiamo lygio ir darbuotoją siųsti dirbti su tokios būklės įrenginiu reiškia riziką – be prietaiso žmogus pusę dienos nedirbs efektyviai. Taip pat mobilių įrenginių valdymo sprendimas padeda planuoti įrenginių remonto ir atnaujinimo darbus iš anksto numatant galimai aparatui iškilsiančius pavojus. Tad investuodamos į šį sprendimą įmonės apsisaugo nuo nemažų nuostolių, kurie kiltų, jei įmonės dėl netinkamo įrenginių veikimo negalėtų atlikti kritiškai svarbių darbų“, – pasakoja R. Tamašiūnas.

Pašnekovas pastebi, kad mažmeninės prekybos, transporto ir logistikos sektoriai pasižymi nemaža personalo kaita, o toks sprendimas padeda matyti, kaip sekasi darbuotojams vykdyti savo užduotis bei laikytis pandemijos metu sugriežtėjusių saugumo taisyklių. Valdymo ir administravimo platforma „Operational Intelligence“ primena, kad įrenginius reikia periodiškai valyti, gali nustatyti saugų atstumą tarp įrenginių, o tuo pačiu – ir tarp darbuotojų.

„Be to, jau turime precedentų, kai įmonės, turinčios šimtus įrenginių, nežino, kokios jie yra būklės, kurie iš jų efektyviai dirba, o kurie – geriausiu atveju guli saugiai padėti, o blogiausiu – yra pamesti. „Honeywell“ sukurtas sprendimas rinkoje išskirtinis tuo, kad padeda surasti jau kurį laiką išjungtus įrenginius“, – tikina R. Tamašiūnas.

Tarnauja įvairių sektorių įmonėms

„Honeywell“ produktų rinkodaros vadovė Europoje Livia Astefanoaei pasakoja, kad mobilių įrenginių valdymo platforma sprendžia pagrindines problemas, su kuriomis susiduria įvairių sektorių verslai. Šis sprendimas naudingas mažmeninės prekybos atstovams, produktų paskirstymo centrams, transporto ir logistikos kompanijoms ir netgi dirbantiesiems sveikatos apsaugos srityje.

„Įvairių sektorių verslams toks sprendimas teikia skirtingas naudas. Pavyzdžiui, viena mūsų klienčių, didžiulė mažmeninės prekybos bendrovė, kaip pagrindinį platformos privalumą įvardijo galimybę surasti pamestus įrenginius. Kitos kompanijos, dirbančios prekybos ir transporto sektoriuose, labiausiai naudojasi funkcija numatyti galimus įrenginių gedimus ar kitas problemas. Paprastai įmonės renkasi „Honeywell“ valdymo sprendimą, nes jis padeda išlaikyti darbuotojų produktyvumą, numato galimas problemas dar prieš joms nutinkant ir mažina įrenginių išlaikymo sąnaudas“, – teigia pašnekovė.

Investicija atsiperka netrukus

R. Tamašiūnas pažymi, kad įmonės, siekdamos, jog investicija būtų rezultatyvi, turėtų atsakingai apsvarstyti kiekvieno mobilių įrenginių valdymo platformos gamintojo teikiamas galimybes ir aktualumą būtent tai rinkai, kurioje jos veikia. Pavyzdžiui, Azijoje itin populiarūs sprendimai nebūtinai taip pat puikiai tarnaus įmonei Lietuvoje. Norint surasti kuo aktualesnį sprendimą konkrečiam verslui, reikėtų pasidomėti jų sėkme Europoje ir Šiaurės Amerikoje – šios rinkos yra kur kas artimesnės Lietuvai.

„Verta atkreipti dėmesį, kad yra panašių mobilių įrenginių valdymo sprendimų, tačiau jie sėkmingai veikia tik su vieno gamintojo įrenginiais. „Honeywell“ sprendimas yra agnostiškas gamintojui, tai reiškia, kad jį galima diegti bet kurio gamintojo įrenginyje. Tiesa, su „Honeywell“ gamintais įrenginiais integracija yra dar gilesnė – leidžia valdyti kiek daugiau parametrų“, – sako specialistas. Anot R. Tamašiūno, šiuo metu Lietuvos įmonės itin aktyviai domisi tokio sprendimo galimybėmis, o aktualiausias jis yra vidutinėms ir didelėms įmonėms.

„Pastebime, kad klientai yra linkę gana drąsiai išbandyti tokį sprendimą, nes tai nėra pirkinys visam gyvenimui – platforma veikia prenumeratos principu, tai yra periodiniam laikui užsakoma paslauga. Jei vertiname, kokius pavojus eliminuoja toks sprendimas, jo atsipirkimas yra itin operatyvus. Pvz., jei sprendimo rinkos kaina yra keli eurai vienam įrenginiui per mėnesį, galima įsivaizduoti, kad pusdienį nesuteikta paslauga įmonei gresia šimtus kartų didesnėmis problemomis“, – pažymi specialistas.

+370 5 210 9261
Lietuvos