Elektroninių kainų etikečių paklausa sparčiai auga – prekybos įmonės noriai investuoja į šią inovaciją. Dalinamės 3 elektroninių etikečių privalumais, kurie suteikia pridėtinės vertės verslui, darbuotojams ir klientams. Šios etiketės gali atlikti kur kas daugiau funkcijų, nei tik rodyti prekės kainą.
Atnaujinti kainas akimirksniu. Užtenka paspausti vieną mygtuką, kad kaina prekybos salėje būtų atnaujinta. Ir ji visada bus teisinga, nes yra automatiškai susieta su prekių valdymo programa.
Dirbti tvariau. Nebereikia popierinių etikečių spausdinimo, karpymo ir dėliojimo – taupomas popierius, darbo laikas ir energija spausdinimui. Elektroninės etiketės ilgaamžės, vartoja mažai energijos, tad tarnauja ilgai.
Pagerinti pirkimo patirtį. Naujausios elektroninės etiketės gali atvaizduoti ne tik užrašus, bet ir nuotraukas ar trumpus vaizdo įrašus. Pirkėjams taip lengviau atrasti ieškomo produkto kainą, ji visada vizualiai tvarkinga. Įterpus QR kodą klientus galime sudominti papildoma informacija: nurodyti sudėtines dalis, receptus ar interviu su prekę naudojančiu influenceriu.
„Elektroninių etikečių kainos svyruoja nuo kelių iki keliasdešimties eurų. Vis dėlto tai – patraukli ilgalaikė investicija. Sprendimas taupo darbuotojų išteklius ir modernizuoja klientų apsipirkimo patirtį, todėl įmonės aktyviai investuoja į šią technologiją“,– sako Vitalijus Garbauskas, mūsų įmonės vadovas.
Kuri elektroninių etikečių nauda šiuo metu svarbiausia Jums? Pasitarkime, rasime optimalų sprendimą mažai parduotuvei ir dideliam prekybos tinklui.