RASO Retail

RASO Retail

 

 

RASO Retail yra patogi ir funkcionali prekybos valdymo sistema su kasos funkcijomis (POS), skirta mažmeninės prekybos įmonėms.

Kai dėl klientų gausos ir prekių įvairovės kasos aparato nebeužtenka, reikia klientus aptarnauti greičiau ir yra poreikis kaupti duomenis apie pardavimus elektroniniu formatu, kompiuterinė POS sistema tampa nepamainomu verslo valdymo įrankiu. Jūsų mažmeninės prekybos įmonės poreikiams patenkinti UAB „RASO“ sukūrė naują sistemą RASO Retail.


 

 

 

 

RASO Retail:

  • nauja sistema sukurta ir aptarnaujama Lietuvoje;
  • pritaikoma kiekvienai mažmeninės prekybos įmonei pagal poreikius;
  • pagreitina pirkėjų aptarnavimą;
  • leidžia teikti įvairias nuolaidas pirkėjams;
  • paprasta naudotis;
  • importuoja, kaupia, saugo ir eksportuoja svarbią pardavimų informaciją;
  • integracijos su trečiosiomis šalimis (Dovanų kuponai, nuolaidų programos, GSM papildymai, komunalinių paslaugų apmokėjimas);
  • padeda valdyti kasininkų darbo su kasa laiką.


Ši sistema yra sukurta Lietuvoje, tad yra nuolat tobulinama, o atnaujinimai įdiegiami nemokamai. Profesionalų aptarnavimą ir greitą problemų sprendimą užtikrina visą parą veikianti UAB „RASO“ serviso tarnyba.

 

 

 

 

 

RASO Retail sėkmingai veikia jau beveik 1000 kasų Lietuvoje!

Sistemos veikimas: KASA. RASO Retail vykdo visas įprastas kasos operacijas, formuoja ataskaitas bei padeda išrašyti sąskaitas faktūras greitai ir patogiai - tik keleto mygtukų paspaudimu.

 

PARDAVIMAS. Prekės nuskanuojamos brūkšninių kodų skaitytuvu arba suvedamos rankiniu būdu naudojant prekių katalogą. Prekių galima ieškoti pagal kategorijas arba pavadinimą (sistema pati pasiūlo prekes iš sąrašo suvedus bent pirmas keturias raides). Katalogai sudaromi keliais lygiais, tad paieška yra patogi ir greita. Kataloguose kiekvienai  prekei galima įkelti paveikslėlį – tai ypač naudinga, kai prekių pavadinimai panašūs. Greitieji mygtukai, matomi pagrindiniame ekrane, leidžia populiariausias prekes įvesti vos vienu spustelėjimu. Prie kasos galima prijungti svarstykles, kurių duomenys iš karto matomi ekrane, o jei prekių svoris didesnis, nei leidžia pasverti svarstyklės, svorį galima suvesti rankiniu būdu. Apmokėjimas už prekes gali būti kelių rūšių arba mišrus (grynais, kortele, dovanų čekiu, kuponais ir pan.)

 

NUOLAIDOS. Sistemoje galima suvesti kelių rūšių nuolaidas: prekėms, prekių grupėms, visam čekiui, taikomos tam tikromis dienomis ar tam tikru paros metu. Jas galima pritaikyti automatiškai, naudojant lojalumo korteles arba rankiniu būdu.

 

PREKIŲ GRĄŽINIMAS. Prekių grąžinimas vykdomas pagal čekį, t.y. suvedus čekio kodą parodomas čekio turinys, su prekių kainomis, kuriomis jos buvo parduotos. Tuomet kasininkas atrenka grąžinamas prekes, paspaudžia užbaigimo mygtuką ir atidaromas pinigų stalčius.

 

NUSTATYMAI. Vartotojo ir kliento ekranų išvaizdą galima lengvai keisti, t.y. pasirinkti norimas spalvas, rodyti parduotuvės logotipą, nustatyti, kas bus rodoma kliento ekrane nedirbant su kasa. Tai galima padaryti pačiam vartotojui arba su serviso pagalba. Tam tikriems vartotojams yra pritaikytos tik tam tikros teisės ir leidžiami atlikti veiksmai, tad sumažinama klaidų ir darbuotojų savivaliavimo galimybė.

Sistemos veikimas: SERVERIS. Serveryje kaupiama visa informacija apie prekes, jų kainas, klientus, nuolaidas, priimama informacija iš atskirų kasų ir siunčiama į visas kasas tolesniam naudojimui. Atnaujinimai taip pat vykdomi per serverį. Dauguma informacijos (prekės, kainos) importuojami iš buhalterinės programos, tad jų nereikia suvedinėti iš naujo.

RASO Retail sistema gali būti išversta į kitas kalbas, tad ja gali naudotis darbuotojai bei pirkėjai, nekalbantys lietuviškai.

Serveryje kaupiama visa informacija apie atliktus veiksmus bei sistemos veikimą, tad klientas ir RASO servisas bet kada gali nuotoliniu būdu prisijungti prie informacinių registrų (logų), matyti sistemos būklę bei atlikti diagnostiką ir užtikrinti problemų prevenciją.

VARTOTOJAI. Serveryje yra sukuriami atskiri vartotojai, kurie priskiriami tam tikroms grupėms (pvz. kasininkai, salės darbuotojai, vadybininkai ir pan.). Kiekvienai grupei nustatomos teisės, tad visi vartotojai, priklausantys tai pačiai grupei turi tas pačias teises ir negali atlikti funkcijų, kurios jiems nepriskirtos. Darbuotojai taip pat gali būti priskiriami atskiroms parduotuvėms. Visa informacija apie parduotuves suvedama į sistemą, o paieškai palengvinti kiekvienai parduotuvei suteikiamas kelių raidžių kodas (pvz Kauno filialas – KF). Klientų skiltyje kaupiama informacija apie pirkėjus, kuriems buvo ar bus išrašytos sąskaitos faktūros. Naujus duomenis galima suvesti tiesiai į serverį arba kasoje, iš kurios informacija keliauja į serverį ir tada padalijama kitoms kasoms.

PREKĖS. Visos parduotuvės siūlomos prekės, jų aprašai ir kainos ir paveikslėliai gali būti importuojamos iš buhalterinės programos. Taip pat serveryje kiekvienai prekei galima pridėti paveikslėlius rankiniu būdu, bei nustatyti pavadinimo trumpinį, kuris bus matomas ant mygtukų. Galima nustatyti, kad perkant didesnį prekės kiekį, mažėtų prekės kaina už vienetą, taip pat suvesti kitas nuolaidas, pritaikomas kasoje rankiniu būdu (prekėms, prekių grupėms, čekiui, pagal išleistą sumą). Prekes galima skirstyti į grupes keliais lygiais, pavyzdžiui: vaisiai ir uogos, vaisiai, obuoliai. Grupavimo lygių skaičius neribotas, tačiau rekomenduotina turėti ne daugiau trijų lygių, norint sutrumpinti paieškos kataloge laiką.

 

 

Serveryje taip pat galima suvesti specialių brūkšninių kodų taisykles, t.y. nustatyti, kokia informacija parodoma kasoje suvedus ar nuskanavus tam tikrą specifinį brūkšninį kodą, pavyzdžiui, norint parduoti prekes rinkiniais, paketais ar prekes, kurių galiojimas greitai baigsis.

 

RASO Retail turi integracijas su daug trečiųjų šalių įmonių, o prisijungus prie serverio galima valdyti trečiųjų šalių prekių informaciją. Galimos integracijos su dovanų kuponų, GSM paslaugų pardavėjais, lojalumo programomis, komunalinių paslaugų tiekėjais.

 

KASŲ DUOMENYS. Ši serverio dalis skirta operatyviai susirasti reikiamą informaciją apie pardavimus ir suteikia galimybę ją eksportuoti, kad būtų galima atlikti tolesnę analizę. Duomenis galima filtruoti pagal kasą, parduotuvę, kasininką, laikotarpį, taip pat susirasti konkrečius prekių krepšelius, išrašytas sąskaitas faktūras, pinigų įdėjimo – išėmimo informaciją. Šių duomenų analizė padeda gauti svarbią informaciją rinkodaros veiksmams ar darbuotojų motyvacijos strategijoms planuoti: kurios prekės kuriuo metu yra perkamiausios, kurios įmonės yra lojaliausi klientai, kuris pardavėjas sugeba parduoti daugiau prekių ir pan.  Čia taip pat galima suformuoti ir analizuoti duomenis anksčiau, nei atsiunčiami EKJ (elektroninės kasos juostos) duomenys.

 

DARBO LAIKO APSKAITA. RASO Retail leidžia vykdyti darbo laiko apskaitą – kiekvienas darbuotojas turi savo prisijungimus, o informacija apie prisijungimus ir atsijungimus registruojama serveryje, tad galima matyti, kiek laiko kasininkas atidirbo prie kasos. Taip galima nustatyti, kad kasa automatiškai išregistruotų vartotoją, jei tam tikrą laiką nieko nevyksta, siekiant išvengti darbo su kito darbuotojo paskyra bei sužinoti tikslesnį prie kasos praleistą laiką.