Prekybai

Prekybai

Sklandiems mažmeninės prekybos verslo procesams užtikrinti didelę reikšmę turi stabili ir patikima mažmeninės prekybos valdymo sistema, kuria naudotis būtų paprasta, o prekių užsakymo, likučių ir pardavimų informacija būtų lengvai pasiekiama. Ja naudodamiesi ne tik lengvai galėsite atlikti inventorizaciją, valdyti atsargas, planuotis akcijas, bet ir naudotis tokiomis funkcijomis kaip patogios ir išsamios ataskaitos, nuolaidų, lojalumo sistemų pritaikymas bei valdymas. Optimizuodami šiuos procesus ne tik išvengsite klaidų, bet ir padidinsite pelną bei darbo efektyvumą.

Pasirinkę savo prekybos veiklai tinkamą valdymo sistemą - programinę bei techninę įrangą, kuri veikia paprastai ir aiškiai - ne tik lengvai, patogiai ir tiksliai valdysite pardavimus ir pirkimus, bet ir sumažinsite veiklos kaštus. Nuo prekių užsakymo, likučių valdymo iki pardavimo.

 

Servisas/Paslaugos

Diegimas
Diegimas
Įmonės parduodamos įrangos diegimas, pritaikymas pagal kliento poreikius, suderinimas su kliento turima programine įranga. Įrangą diegia tik atitinkamą kvalifikaciją turintys įmonės specialistai. Įmonė nuolat tikrina ir kelia darbuotojų kvalifikaciją laikantis atitinkamam produktui nustatytų gamintojo rekalavimų.
Registravimas VMI
Registravimas VMI
Paruošti ir įdiegti kasos aparatai bei POS sistemos nustatyta tvarka registruojami Valstybinėje mokesčių inspekcijoje. VMI kasos aparatus ir prekybos automatus registruoja/ perregistruoja/ išregistruoja aptarnaujanti įmonė. Registruojant kasos aparatą VMI, privaloma pateikti registuojamo kasos aparato techninį pasą.
Apmokymai
Apmokymai
Įmonės specialistai kvalifikuotai supažindina kliento personalą su įsigyta įranga, praveda teorinius ir praktinius apmokymus visų įmonėje parduodamų produktų naudojimui, išsamiai išaiškina visas įrangos galimybes bei funkcijas.
Garantinis aptarnavimas
Garantinis aptarnavimas
Garantiniu laikotarpiu nemokamai šalinami visi savaiminiai gedimai. Garantiniu laikotarpiu nemokamai šalinami visi savaiminiai gedimai, atsitikę ne dėl kliento kaltės ar trečių asmenų įsikišimo.
Pogarantinis aptarnavimas
Pogarantinis aptarnavimas
Pasibaigus kliento įrangos garantiniam laikotarpiui, įmonė siūlo įvairius tolesnio pogarantinio aptarnavimo variantus. Klientui siūloma sudaryti įvairių lygių pogarantinio aptarnavimo sutartis, kuriose numatyti įvairūs įrangos aptarnavimo variantai, keli aptarnavimo kainų lygiai.
Mobilus kainų etikečių spausdinimas
Mobilus kainų etikečių spausdinimas