Servisas

UAB „RASO“ atlieka pilną įmonėje įsigytos įrangos aptarnavimą. Įmonėje įdiegta ISO 9001 kokybės sistema. Pagal kasos aparatų aptarnavimo sertifikatą galime aptarnauti net 33 skirtingų modelių kasos aparatus bei POS sistemas. Įmonėje dirba patyrę ir kvalifikuoti specialistai, kurie stengiasi padėti klientui išspręsti iškilusias problemas.


Teikiamos serviso paslaugos:


DIEGIMAS

Įmonės specialistai pilnai įdiegia visą įmonėje parduodamą įrangą, maksimaliai pritaiko ją kliento poreikiams, suderina su kliento turima programine įranga. Įrangą diegia tik atitinkamą kvalifikaciją turintys įmonės specialistai. Įmonė nuolatos tikrina ir kelia darbuotojų kvalifikaciją laikantis atitinkamam produktui nustatytų gamintojo reikalavimų. Kasos aparatus ir POS sistemas diegia tik atitinkamus asmeninius sertifikatus turintys specialistai. Kasos aparatų ir POS sistemų diegimas vykdomas griežtai laikantis Lietuvos Respublikos įstatymų, reglamentuojančių darbą su kasos aparatais. Visiškai paruošti ir įdiegti kasos aparatai bei POS sistemos nustatyta tvarka registruojami Valstybinėje mokesčių inspekcijoje.


APMOKYMAI

Įmonės specialistai kvalifikuotai supažindina kliento personalą su įsigyta įranga, praveda teorinius ir praktinius apmokymus visiems įmonėje parduodamiems produktams, išsamiai išaiškina visas įrangos galimybes. Pagal kliento pageidavimus apmokymai atliekami mūsų įmonėje arba pas klientą. Kliento darbuotojai aprūpinami išsamiomis produktų vartotojo instrukcijomis, kuriose suprantamai paaiškinta, kaip dirbti su produktu ar įrenginiu. Apmokant dirbti kasos aparatais bei POS sistemomis išsamiai paaiškinama, kaip pildyti kasos operacijų žurnalą, informuojama apie pagrindinius Lietuvos Respublikos įstatymus, reglamentuojančius darbą su kasos aparatais. Klientui pageidaujant, organizuojamas papildomas personalo apmokymas.


 

GARANTINIS APTARNAVIMAS

Įmonė su klientu sudaro įrangos garantinės priežiūros sutartį, kurioje numatomas klientui įdiegtos įrangos aptarnavimas garantiniu laikotarpiu, galimų jos darbo sutrikimų savalaikis šalinimas bei sugedusių mazgų ar detalių keitimas. Garantiniu laikotarpiu nemokamai šalinami visi savaiminiai gedimai, atsitikę ne dėl kliento kaltės ar trečių asmenų įsikišimo.


 

POGARANTINIS APTARNAVIMAS

Pasibaigus kliento įrangos garantiniam laikotarpiui, įmonė siūlo įvairius tolesnio pogarantinio aptarnavimo variantus. Klientui siūloma sudaryti įvairių lygių pogarantinio aptarnavimo sutartis, kuriose numatyti įvairūs įrangos aptarnavimo variantai, keli aptarnavimo kainų lygiai. Aptarnavimas vykdomas ne tik įmonės darbo laiku, tačiau ir pasibaigus jos darbo laikui bei savaitgaliais ir švenčių dienomis. Aptarnavimas dažniausiai atliekamas pas klientą įrangos darbo vietoje. Klientas aprūpinamas tik kokybiškomis eksploatacinėmis medžiagomis (popieriaus juostomis, dažančiomis kasetėmis, lipdukais spausdintuvams), atitinkančiomis visus įrangai keliamus reikalavimus.


 

KONSULTACIJOS

Susisiekęs telefonu klientas visada gali gauti kvalifikuotas konsultacijas visais įrangos eksploatavimo klausimais. Taip pat įmonės specialistai konsultuoja kasos aparatų žurnalo pildymo, registravimo VMI klausimais.